onsdag 21 januari 2009

Mora IK - IF Malmö Redhawks 1 - 2 efl,

Jaha då är vi fyra då,men kul ändå med Ross Lupaschuk! Han behövs mot drantarna på fredag!
Men även om vi vinner på fredag så finns risken att vi står kvar på en fjärde plats eftersom Almtuna möter Mariestad på Söndag.
Med 9 matcher kvar + lite klassvärvningar så tror jag vi slutar trea till sist ändå.
Det är många som vägrar åka till fiende land på fredag,även jag har haft dom tankarna så har jag vänt på tanken med förnedringen om vi förlora,mot lyckan om vi vinner,då kan man bara flina åt dom som spyr galla över oss och tacka dom FÅ trevliga där nere för god match,å sen åka hem med ett lyckorus med inslag av whiskey rus!!
Hoppsan här sitter jag å går händelserna i förväg,nä kryp i säng nu era nattugglor å dröm om Horcoff som kommer till veckan ;o)

Gokväll mina vännerrrrrrr.............

Inga kommentarer: