tisdag 23 november 2010

Tingsryd - Mora IK 6 - 2

Det är för dåligt att åka på storstryk även om man har spelat många matcher, vad är felet, många säger Harald men andra säger att inte spelarna får in Haralds spel ide, Eller är det ren orutin?? ja jag vet inte? Men vinner vi så har vi ett bra lag som har varit svår startat och Harald är gud.
Dom matcher som jag har set Mora riktigt dåliga så har jag tyckt att spelarna har set ointresserade ut,inte velat kämpat eller gå in i närkamper,och det kan ju bara spelarna stå till svars för. Jag menar även om det skulle vara så att en spelare skulle tycka att tränarna är idioter så kämpar man väl för klubbmärket,fansen och eller eventuellt egen pr. Nä jag är förvirrad, nu vinner vi väll mot Oskarshamn och Malmö, det skulle inte förvåna mig kan någon förklara??
Go kväll mina vännerrrrrrrrrrr.......................

Inga kommentarer: