söndag 13 mars 2011

Leksand - Mora 2 - 5

pust man är inte i form idag, men glad otroligt glad.
Förut vart man förbannad på lifare som inte kunde erkänna att Mora IK var bättre utan dom hade undanflykter som var bara patetiska, men nu skrattar jag bara åt tönterierna, tack alla vettiga lifare som har grattat Mora IK, det är stort, vet ej om jag hade klarat av de men jag hade då vetat att lif hade varit bättre en oss vid det omvända =)
Varför skriver jag inte om matchen?
Mins den inte så noga men det var så skönt att avslappnat få se en hockeymatch så det blev lite många bira.
Ja ja det är som det är med det, vann gjorde vi i alla fall =)
Gomorron mina vännerrrrrrrrrr............

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tjenare kompis

Jag har filmat dig lite under matchen om du vill se...
//Godis

Anonym sa...

Halloj din gamle skojare.

Klart du minns du vill bara inte skryta om hur bra Mora är jämnfört med läxand.

//björn

SIVASN sa...

Godis> ja men inte den närmaste veckan kanske =)
björn>Klart vi är bra till och med bäst i dalarna, men lite suddigt är det =)