lördag 15 november 2008

Mora - AIK 1-4

Det här gjorde mig riktigt nervös!!
Inte ATT vi förlorade mot AIK för sånt kan hända,nä problemet är HUR vi förlorade!!
Var finns viljan å vinna matchen??
Var finns viljan å vinna puck i närkampen??
Var finns viljan å stå upp för klubbmärket å medspelaren??

Jag brukar inte tappa tron å hota med att sluta gå på matcher men...
Varför ska jag åka på matcher kanske 30mil bort å vara taggad när inte laget är det??
Varför ska jag ens åka 6km å se på mitt kära MIK när dom inte e intreserade å ge mig lite hockeyunderhållning??
Förlora kan man gör,men inte hur som hellst!!
kan ingen spelare i Mora ge mig en liten possetiv känsla i nästa match fan det är mina klubbfärger som suporter åxå pissa inte på dom.
VISA STOLTHET MIK så ska jag fortsätta stötta er på plats!!
God morgon mina vänner jag hoppas det vänder nu!!!!!!!!!

Inga kommentarer: