tisdag 30 december 2008

Mariestad BoIS - Mora IK 3 - 2 e.sd.

Jahapp lite jobbigt å vara på plats vid en sådan förlust,tyckte spelarna uppträde nonchalant å trodde att allt skulle ordna sig utan å åka skriskor.håller med Eken "-Man måste spela hockey i 60min!!!!"
Hörde att några suportrar hade skämt ut sig på slutet men då var jag redan i bussen,jag ÄLSKAR mitt MIK å brukar stå kvar å tacka laget efter en vinst men förstår inte varför man ska tacka spelarna för en förlust för känns kånstigt jag älskar MIK ändå å det tror jag dom vet om. Därimot pinsamt om folk pekar finger och kastar saker på dom!ioför sig andrahandsuppgifter men men tyckte resan var kul iallafall och i vår buss var det ett drag som inte gick av för hackor utan att jag tycker någon skall skämas.
Nya tag nu vi hörs mina vännerrrrrrr......................

Inga kommentarer: