onsdag 30 mars 2011

Mora - Rögle 2 - 4

...Jag orkar inte prata om domarinsatsen, ni som var där får avgöra själva.
Tyckte Mora gjorde en helt okej match, trots allt som dom inte rår på. Hade vi varit lite effektivare i avsluten så hade vi vunnit trots allt som hände, men som jag skrev sist så har hela säsongen varit kanon och nu gör vi ett fint avslut.
Måste åxå erkänna att jag hade fel om Växjö, jag trodde inte att dom rådde på elitserielagen, å Örebro sen vilka killar å spöa Södertälje.
Ja vi hade allt i egna händer, men men dom gjorde det BRA jag kommer inte ifrån det.
Men vi måste få hit någon som alltid sätter sina lägen, var finns han?
Sen hoppas jag att Beck och Hank blir kvar, Viksten å Z sägs vara förlorad så det måste komma nån.
Men jag litar på Sares, kändes i dag på närradion att han hade något kul på G, (HOPPAS)
Gokväll mina vännerrrrrrrr..............

Inga kommentarer: