söndag 20 november 2011

Mora - Troja/Ljun 8 - 3

Höga berg och djupa dalar, kan inte förstå hur folk kan klaga på spelet när man vinner med 8 - 3.Det är väl effektivt och göra mål på dom chanser man får,det är ju just det jag har saknat.
Nu såg jag inte matchen eftersom jag var i Göteborg hos min bror, men jag tycker inte att matchbilden spelar någon roll när man vinner stort. Tycker Moras signum (dom matcher jag har sett) har varit att dom har legat på och slitit framför mål men inte haft spetsen att tagit vara på chanserna sedan sekunden efter fått ett skitmål i baken, orättvist nja det är målen som räknas.
Om man nu gör en skitmatch och vinner med 8 - 3 så känns det RIKTIGT bra. Gör dom sen en kanonmatch mot Örebro och kanske får en vinst med 2 - 1 då är vi på gång på riktigt.
Det finns inga hedersamma förluster när man sitter och räknar ihop poängen. Så var som jag GLAD.
JIPPIIEE TRE POÄNG!!!!
Gokväll mina vännerrrrrrrrrrrr.......................

Inga kommentarer: