onsdag 16 november 2011

Sundsvall - Mora 2 - 1

Jaha vad ska man säga, Sundsvall må vara som bäst nu men men Mora borde äta lite taggtråd å vinna några matcher nu.
Ja nu kan även jag tycka att något måste hända, vad som helst bara det rör om lite. Hoppas dom inte åker buss hem utan går och funderar vad som varje spelare kan göra bättre, jag skiter i allt skvaller om vad spelare tycker om Harald hit och dit. Om det nu skulle vara sant så spelar det ingen roll. Spelarna har betalt och även vad man tycker om Harald eller någon annan inom föreningen så ska man alltid göra sitt yttersta för fansen som går dit varje match, även om dom bara är två eller flera tusen!
Nu jä**ar så ska ni ge allt å lite till på Lördag, det gör ont å vinna!
Å hade jag inte varit i Göteborg på Lördag så hade jag som vanligt stått på ståplats och tittat, hur usla eller bra ni än är på plan.
FORZA MORA
God natt mina vännerrrrrrrrrrrr.............

Inga kommentarer: